søndag den 4. januar 2009

Tilbageblik 2008


Januar
Der skete ikke det helt store i januar. En fest og nogle ture på café var højdepunkterne.


Februar

Stockholmsturen med Eileen er nok det, jeg husker bedst fra denne måned. det var en dejlig tur, som forhåbentlig skal gentages en gang. Fik kontakt med Charlotte og begyndte at maile frem og tilbage med hende


Marts

Odense Gospel Festival 2008 - også med Eileen. Nej, hvor var det en fed oplevelse. Desuden var jeg til koncert i Ballerup med Rikke hvor vi så Rihanna. Bestilte billet til LA.


April

Begyndte på at tage kørekort, havde terminsprøver. Koncert i Bykirken med Collage. Mødte Charlotte og ungerne på Odense Banegård. Koncert med Collage igen, denne gang i Ansgar Kirke med Jakob Sveistrup som forsanger.


Maj

Sidste rigtige skoledag i gymnasiet - læseferien begyndte. Fyldte 19. Eksaminer. Eurovision Song Contest. En masse køretimer. Bestod teoriprøven i første forsøg-


Juni

Blev student. Galla og dimissionsfest - og lastbilstur. Dumpede køreprøve nr 1. Min sidste koncert med Collage og Kerygma på Brandts - super oplevelse.


Juli

Dumpede køreprøve nr 2 - bestod den tredje. Var i Legoland. Besøgte min faster Jytte i Kbh hvor jeg så Louisiana for første gang. Sugede Danmark til mig. Så Mamma Mia i biografen.


August

Tog afsted til Californien. Så Santa Monica, Santa Barbara, Hollywood, Beverly Hills - LA for første gang.


September

Første besøg i Magic Mountain. Oplevede også Universal Studios (og dets tilhørende Citywalk med Hard Rock Café). Agerede modelmutter mens Charlotte og ungerne var i DK.


Oktober

Min første amerikanske halloween. En spændende weekendtur til San Diego. Årets første skovbrand startede ikke langt fra os.


November

Fik et kamera, der ikke virkede og måtte returneres. Fik besøg af Mie - vi så Disneyland, Santa Monica og Venice Beach. Thanksgiving.


December

Mia og jeg var i Hollywood. Var i Solvang med nogle danske piger. Oplevede smukke Big Bear. Fik mit kamera! Var i Burbank (og Ikea). Fejrede jul og nytår.



Når jeg sådan kigger denne liste igennem indser jeg hvor meget jeg egentlig har oplevet på et år. Og dette er jo kun de "store" ting. Jeg har også masser af små ture med familien m.m. som jeg også altid vil huske Og kan ikke være andet end taknemmelig for det. Det får mig også til at tænke over hvad 2009 har at byde på. Men er så godt som sikker på at det også bliver et spændende år. Får besøg og regner med at se San Francisico og Las Vegas inden jeg tager hjem + en masse andre ting her i LA og omegn. Det, at tage hjem igen bliver nok også en oplevelse for sig. Og forhåbentlig kommer jeg også til at flytte ind i egen lejlighed.
Godnat herfra :)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja det har godt nok været et spændende år!
Jeg vil gerne sige tak for året der gik og håber det kommende år vil bringe masser af glæde og oplevelser, det tror jeg ;)
Tak for alt Janni.

/Eileen