tirsdag den 27. januar 2009

Så er en ny uge begyndt

I'm telling you - ugerne går så hurtigt at det ikke er til at følge med!

Mandag er det blevet igen og jeg sidder endnu en gang foran min computer og deler mine tanker med verden (eller familie og venner). I dag har jeg lidt at fortælle. Ikke det helt store, men i får det alligevel.

Her i dag fik jeg de billeder jeg bestilte fra Snapfish i slutningen af sidste uge. Billeder, der mere eller mindre summerer min tid her (indtil videre) op på en lidt mere spændende måde end ord. De er dog ikke til mig, men min farmor som af gode grunde ikke har kunnet følge med i hvad der er sket herovre det sidste halve år - det er jo lidt svært at følge en blog uden computer ;) Selvfølgelig har jeg ringet til hende, men dét at se det er jo alligevel noget andet. Et tilhørende brev har jeg også skrevet og faktisk er det helt parat til at blive sendt nu. Charlotte tager det med næste gang hun skal på posthuset hvilket hun plejer at gøre 1-2 gange om ugen. Men til jer, der kender hende - sig ikke noget til farmor. Vil hellere ha' at det bliver en overraskelse :)

Weekenden forløb forresten rigtig godt! Mia og mig havde en super filmaften (der nærmere var en filmnat) med masser af slik og gode film. Og dagen efter var vi på Souplantation (jeg syntes at jeg nævner det sted i hvert indlæg jeg skriver?!) og derefter inde og se den oscarnominerede The Curious Case of Benjamin Button med Brad Pitt og Cate Blanchett. 2 timer og 45 minutter varede den - ret langt efter min smag. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal syntes om den endnu. Men jeg kan i hvert fald sige at den var original!

Efter biografen var Mia og jeg et hurtigt smut i Borders hvor jeg købte en bog, der hedder "Poem a day" med 1 digt til hver dag i året. Begyndte på den i dag og har i sinde at fortsætte med at læse et digt om dagen indtil denne dag næste år. Lidt poesi i hverdagen kan vel ikke skade? :)

Håber i alle har det godt! Vi snakkes.

Stort kram og godnat ♥

Ingen kommentarer: