torsdag den 29. januar 2009

28. januar

Sidder og hører musik lige nu. Er der noget bedre?

De sidste 2 dage er der ikke sket det helt store. Har (udover det åenlyse) set American Idol med Charlotte, set The Hours (fantastisk film), læst i Blodskyld og Poem a Day. I går var der et digt som jeg rigtig godt kunne lide:

The World's a Minefield
Iain Crichton Smith

The world's a minefield when I think of you.
I must walk carefully in case I touch
some irretrievable and secret switcht
hat blows the old world back into the new.

How careless I once was about this ground
with the negligence of ignorance. Now I take
the smallest delicate steps and now I look
about me and about me without end.

-

Rigtig smukt på mange måder syntes jeg. Af frygt for at skrive en mindre roman om digtet vil jeg bare lade det tale for sig selv.

Digtet jeg læste fra bogen i dag var okay, sagde mig ikke så meget. Men på en eller anden måde syntes jeg det er sjovt at starte dagen med at læse et digt. Det giver en noget at tænke over resten af dagen.

Brevet til farmor blev sendt afsted i dag - forhåbentlig får hun det en gang i næste uge :)

Det var alt for nu. Vi snakkes! Kram,

Janni

Ingen kommentarer: