tirsdag den 6. januar 2009

And so it's monday again

Helena har fri fra "skole" hele denne uge også, så jeg har lidt mere at se til end hvad jeg ville ha' i en normal uge. Helena og Sebastian er jo som søskende er... det ene øjeblik leger de sååå fint, det næste hører man Helena råbe "UD AF MIT VÆRELSE SEBASTIAN!" og så Sebastian, der hyler i vildens sky. De børn altså!

Mens Sebastian sov (eller skulle ha' sovet) var jeg ude med Helena for enden af vejen for at hun kunne øve sig på at cykle. Men hvordan i alverden sørger man for at en 5-årig, der ikke kan cykle ikke falder når hun prøver? Jeg gjorde brug af flere teknikker... prøvede at holde på hendes styr, men det gik ikke da hun jo naturligvis så ikke selv kunne styre. Så holdte jeg om skuldrene på hende så hun helt selv kunne styre, men det er mildest talt besværligt da det ikke er til at følge med når hun drejer. Til sidst endte jeg med at holde under hendes saddel og det virkede vidst - men nej, hvor bliver man hurtig træt af at rende sådan rundt! Vi skal nok gentage det i morgen... forhåbentlig har hun lært at cykle når denne uge er slut.

Udover det har jeg spenderet min tid med at bage franskbrød og lave pizzadej, vaske børnenes tøj og andre ikke så fantastisk spændende ting ;)

Aftenen har jeg brugt på at høre Lady Gaga, ABBA, Carola... og sangene fra Körslaget. Læst lidt blogge er det også blevet til. Lige om lidt vil jeg slukke computeren og læse lidt i en af mine bøger. Og så i seng efter det.

Håber alt er vel hjemme i lille Danmark og der hvor folk jeg kender ellers befinder sig - og håber turen til London går godt i morgen min søde Eileen!

Kram herfra!

Ingen kommentarer: