lørdag den 27. december 2008

Praktisk shopping og forsinkede Solvang-billeder

I dag har jeg bagt rugbrød og passet Helena og Sebastian til klokken 2. Efter det tog jeg i mall'en for at gøre mig nogle praktiske indkøb (hvis jeg selv skal sige det). Det blev til shampoo, undertøj, sokker, pincet og høretelefoner (da dem jeg havde lige er gået i stykker). Som en lille julegave til mig selv købte jeg også et gavesæt inde fra Body Shop til mig selv. Elsker deres produkter jo.. og når man får en sød lille toilettaske med hvordan kan man så takke nej? ;)
Men nu er det weekend og jeg har tænkt mig at slappe af. Måske sker der noget, måske ikke - planerne er ikke helt faste endnu.

Lige nu sidder jeg og hører musik med mine nye høretelefoner - som forresten er af den slags, som sidder udenpå året og er halvstore. Lyden i dem er super og jeg kan virkelig blive helt væk i min egen verden når jeg sidder og lytter til musikken. Skønt.

Jeg fik forresten aldrig vist jer nogle billeder fra Solvang, så de kommer nu - et par uger forsinket ;) Men bedre sent end aldrig, ikk? Det skulle forresten være sådan nu at der er mindre billeder som i kan trykke på for at se i større format.











God weekend people :)

Ingen kommentarer: