lørdag den 8. november 2008

Selvfølgelig virker det ikke

I fattede ikke hvor glad jeg blev da jeg fik mit kamera i går... var helt oppe at køre. Det var perfekt. Det gik desværre hurtigt over da jeg fandt ud af at den ca. 70% af tiden ikke ville tage billede, men sagde at der var fejl i kommunikationen mellem linse og kamera :(

Så nu skal det sendes hele vejen tilbage (til freakin' New York) og så skal sælgeren sende mig en ny. Sådan noget PIS!

De få gange den virkede fik jeg ellers taget nogle flotte billeder og jeg blev endnu mere sikker på at jeg vil være fotograf. Heldigvis ligger de nu på mit hukommelseskort, så de billeder er da ikke tabt. Men i kan først se dem når jeg får et nyt kamera, for det er et specielt hukommelseskort, som ikke bare lige sådan kan sættes i min computer.

ARGH!

:(

Hvor er det typisk at sådan noget sker for mig...

Ingen kommentarer: