torsdag den 6. november 2008

Havregrynskager og Dancing with the Stars

^ Så kreativ er jeg en gang imellem ;) Lavede mit eget lille studio og fandt noget, jeg syntes, var værd at fotografere. Eller i hvert fald noget som så godt ud. Og det her blev resultatet. Fra i morgen af kommer der nok en masse flere billeder da jeg ENDELIG får mit kamera. Kunne se inde på UPS's tracking-side at pakken er nået til LA og at leveringsdatoen er i morgen.

Kan ikke rigtig fatte at jeg endelig får det kamera!

I dag er der forresten ikke sket så meget. Det har været en meget stille og rolig dag... da Helena kom hjem efter skole lavede jeg havregrynskager sammen med hende og Bassi og de blev meget populære både hos store og små!

I aften skal jeg resultatshowet for Dancing with the Stars, som egentlig skulle ha' været vist i går, men blev udsat 1 dag pga valget. Charlotte har gjort mig afhængig! Jeg har også fået nogle klare favoritter nu: Brooke Burke og Derek Hough. De fik en "perfect score" fra dommerne i mandags for deres foxtrot:



Hun er noget nær perfekt hende Brooke Burke. Hun er 37, har fire børn, behøver jeg at nævne kroppen (?!!) og så kan hun danse!

Godnat <3

Ingen kommentarer: