tirsdag den 4. november 2008

Jeg er utålmodigheden selv

ØV ØV ØV!

Kameraet kom ikke i dag!

Dermed ikke sagt at det er forsinket. Der står på UPS' hjemmeside at der kan gå mellem 2 og 7 arbejdsdage når man har valgt at få pakken med UPS Ground Service. Men jeg har bare så dårlig tålmodighed at jeg vil ha' den nu!

Det er et meget ucharmerende træk hos mig at jeg er så utålmodighed og det ved jeg - so don't tell me ;) Og det er bestemt heller ikke altid at jeg er sådan, men når det kommer til det her kamera, som jeg har ønsket mig i så lang tid så er det bare ekstra tortur at skulle vente de her dage mere efter at jeg har bestilt det og ved at jeg får det.

Krydser ekstra meget fingre for at det kommer i morgen!

Nåhja - jeg har skiftet layout. Håber i kan lide det :) Billederne er alle nogen jeg tog i San Diego.

Godnat <3

Ingen kommentarer: