mandag den 3. november 2008

Dinner and a movie

I dag tog jeg på restaurant og derefter i biografen med Mia. Sisley Italian Kitchen hed stedet og de havde rigtig lækker mad.

Bagefter ville vi gerne se en film, men der var virkelig ingen film nogen af os havde vildt meget lyst til at se. Af dem der var hældte jeg mest til High School Musical 3 da jeg mest af alt havde lyst til en glad film og de fleste andre var seriøse dramaer/gysere. Mia gik på kompromis så det endte med at det blev den vi så selvom hun ikke havde særligt meget lyst til det. I owe you one Mia :)

Her til aften har jeg (selvfølgelig) set Desperate Housewives med Charlotte. Er man afhængig så er man afhængig. I morgen skal jeg se Dancing with the Stars med hende, resultatshowet på tirsdag, Amazing race onsdag, sikkert Without a Trace torsdag. Og desuden optager jeg Mean Girls i aften (det startede samtidigt som DH) og The Notebook i morgen. Phew.

Ugerne går pludselig så hurtigt af en eller anden grund. Selvfølgelig vil man altid have at weekenden var lidt længere, men mandag er faktisk ikke så forfærdelig fordi jeg ved at før jeg tænker mig om, så er det fredag igen. Men nu på den her søndag glæder jeg mig rent faktisk til det bliver mandag fordi det muligvis er dagen jeg får mit kamera.... uhhhhh :D

Anyways, jeg skriver igen i morgen.

Night-night

Ingen kommentarer: