fredag den 3. oktober 2008

Stevenson Ranch med grandpa

Ca. halvdelen af i dag har jeg været alene med Sebastian, som forresten er i supergodt humør for tiden. Og når han er det er han virkelig en lille charmetrold <3>

Lidt over 3 kom grandpa forbi for at tage Helena og Sebastian med ud og købe halloween kostumer og han spurgte om Charlotte og jeg ville med - og det ville vi. Vi tog til den udendørs "mall" ved Stevenson Ranch og de satte mig af ved T-mobile hvor jeg skulle ind og ha' nyt simkort mens de kørte videre og parkerede ved Party City (et sted, der kun sælger kostumer og lignende). Efter jeg fik det med simkortet ordnet kunne jeg ikke lade være med lige at tage hen til Jamba Juice - jeg løj ikke da jeg sagde at jeg var blevet afhængig, for det er jeg virkelig! Må snart tage mig sammen til at få noget andet end Strawberry Surf Rider hver eneste gang ;) Hihi. Smuttede også lige ind i Vons og købte et blad og lidt slik til i aften.

Her er Sebastian i hans Thomas-kostume, som han eeeelsker. Og med min Jamba Juice, som han vidst er lige så vild med som jeg er :P

Jeg skal nok også selv ha' et kostume. De er så billige og når jeg nu ER i USA, som fejrer halloween i stor stil ville det være ærgeligt ikke at tage del i det. Vi ses!

Ingen kommentarer: