tirsdag den 9. september 2008

Jeg vil hellere passe børn

... end at være modelmutter. Jeg bryder mig faktisk ikke særlig meget om det. Der er ikke sket noget stort eller katastrofalt i dag, men der har trods alt været mere end jeg troede der ville være. Og jeg kan ikke lide at ringe til folk, det har jeg fundet ud af. Og det på trods af at de fleste er ret søde når jeg snakker med dem. Jeg er bare mere privat af mig når det kommer til det punkt tror jeg. Desuden bliver der ofte en eller anden akavet pause fordi jeg ikke er vant til den her slags telefonsamtaler. Da jeg skulle ringe til 6 modeller i dag for at vide om de var "all set for tomorrow" blev det så mærkeligt. En typisk samtale gik således:

Mig: "Hi! This is Janni calling for the agency"
Model: (mærkelig pause) "Hi, how are you?"
Mig: "I'm good. How are you?"
Model: "I'm good"
Mig: (mærkelig pause) "Uhmm. I'm just calling to hear if you're all set for your job tomorrow"
Model: "Oh, yeah. I am"
Mig: (her vidste jeg ikke hvad jeg skulle sige) "Okay... um, great"
Model: "Okay"
Mig: "Okay, thank you so much. Bye"
Model: "Thanks, bye"

Øv øv. Det blev så akavet... især også fordi det er sådan et kort telefonopkald. Jeg føler ligesom at jeg skal sige noget mere, men kan ikke rigtig finde på noget.

I morgen (tidlig!) skal jeg ringe til alle de samme modeller og sikre mig at de er kommet afsted. Æv bæv.

Har haft det sjovt med Mia i aften. Vi har slet ikke været i biografen og se en hvis film ;)
Her er forresten 3 billeder fra i går:




Godnat

Ingen kommentarer: