onsdag den 10. september 2008

Efterår i Californien

I dag har det været en smule koldere end normalt hvilket har været dejligt. Temperaturen har ligget på ca. 29 graders C. Ikke fordi jeg har spenderet særlig meget tid udenfor. Jeg har igen tilbragt dagen som modelmutter. Heldigvis skete der ikke særlig meget i dag - fik kun 3 telefonopkald og 2 af dem handlede om ting jeg bare måtte sige nej til. Det uheldige ved i dag var bare at jeg skulle tidligt op for at ringe til ca. 7 modeller, som jeg skulle sikre mig var på vej til deres shoot. Og det var kl. 7.30. Det føles lidt mærkeligt at ringe til folk for at hørt om de er stået op og er klare når man selv knapt er vågen.

I morgen er der ingen modeller, der skal til noget shoot, så jeg behøver ikke at stå lige så tidligt op.

Jeg glæder mig simpelthen så meget til at Charlotte og ungerne er tilbage igen... her er meget stille og trist uden dem. Og jeg vil til enhver tid hellere passe Helena og Sebastian end at "passe" bureauet.

Men tilbage til vejret. Besluttede mig for at gå en lille tur efter aftensmaden for at tage billeder. Her kommer 3 stk som jeg synes om. Havde egentlig tænkt at temaet for dem var efterår, men måtte simpelthen ha' billedet af den hvide blomst med. Så det må i leve med ;)



Ingen kommentarer: