torsdag den 18. september 2008

Det går okay

Jeg syntes jeg er blevet bedre til at styre bureauet og til at ringe til folk. Det ændrer dog ikke på det faktum at jeg stadig ikke bryder mig om det. Men nu er der bare andre grunde til det... og det er at man simpelthen aldrig bliver "færdig". Der er altid et eller andet som skal laves den næste dag... loose ends så at sige. Så jeg kan aldrig helt glemme alt om bureauet når jeg har fri. Når jeg passer børnene er det helt anderledes. Når jeg har fri, har jeg fri. Også selvom jeg også bruger tid sammen med børnene udenfor arbejdstiden, men det er mere fordi jeg har lyst til det - ikke fordi jeg føler jeg er nødt til det.

Der er forresten sket det triste at Charlottes far er gået bort. Men set fra den lyse side så lider han ikke længere og familien var ved ham da det skete. Dette betyder at Charlotte først tager hjem tirsdag og er hjemme natten mellem tirsdag og onsdag. Dermed får jeg æren af at styre Sirena Models 2 hele dage mere... og muligvis også lidt om onsdagen hvor Charlotte nok er udmattet. Det er det mindste jeg kan gøre. Selvom jeg må indrømme at jeg ikke har lyst til det. Men jeg gør det for Charlottes skyld.

I det mindste har jeg weekenden at glæde mig til :) Tror jeg tager til mall'en på lørdag og bliver klippet og ellers bare for at gå lidt rundt og få tiden til at gå. Har ikke lyst til at være herhjemme nemlig. Det er jeg jo alligevel mandag-fredag. Poolen er også en mulighed. Søndag bliver det til endnu en tur til Universal Studios (hey - jeg købte ikke et årskort for ingenting). Der var en del vi ikke fik set sidste gang, som vi vil se denne gang. Desuden vil jeg gerne ha' lidt flere Dippin' Dots og have lidt mere tid på CityWalk'en.

Jeg går snart i seng. Tror jeg vil tænke lidt over alt det jeg har at se frem til og se lidt mere positivt på bureauet - det er jo ikke gået helt galt endnu. Og det er trods alt kun mennesker jeg kommunikerer med. Jeg håber desuden at Charlottes far befinder sig et bedre sted...

Ingen kommentarer: