onsdag den 13. august 2008

At passe en 2-årig

I dag har jeg haft en ikke helt gnidningsfri dag. Helena, som er 5 (et halvt) går det fint med... hun kan godt opføre sig mindre pænt engang i mellem, men det kan jeg håndtere. Sebastian er det gået fint med indtil videre. Men i dag har han været helt umulig... hvis der er den mindste ting han ikke må så hyler han bare; eller måske rettere sagt skriger af sine fulde lungers styrke - og han vil ikke stoppe. Sådan har han ikke været de dage jeg har været her indtil i dag. Charlotte sagde at han muligvis var kommet i trods-alderen hvilket er meget muligt... men jeg ved egentlig ikke om det er nogen trøst - i hvert fald ikke mig. Det vil jo stadig føles lige håbløst når jeg prøver alt hvad jeg kan for at få ham til at stoppe med at hyle. Og Charlotte er også enig med mig i at jeg jo ikke bare skal give ham lov til alt det, han vil bare for at undgå, at han flipper ud. Det er forresten ikke kun ved mig han gør det, men også Charlotte. Øv, øv.


Jeg håber han opfører sig bedre i morgen... for ellers går mit stress-niveau i vejret. Flere af de gange hvor han er blevet hysterisk har været når Helena har leget med noget for sig selv og han ikke må lege med, men i morgen starter Helena i skole hvor hun nu skal være fra omkring 11.15 til 15.00. Det betyder forhåbentlig at han ikke har lige så mange anledninger til at "go crazy".


Nu vil jeg slappe af. Vi seees!


P.S. Jeg har sat kommentarfunktionen til, så i må gerne komme med kommentarer til det jeg skriver hvis i har lyst :)


Oooog så får i lige et billede fra i går. Af mall'en... eller Valencia Town Center som det teknisk set hedder.


Ingen kommentarer: