torsdag den 3. juli 2008

Træt og umotiveret


På trods af at Eileen og jeg først var hjemme kl. 6 om morgenen, så præsterede jeg at stå op kl. 10.00, gå i bad, for derefter at tage ind til byen og have køretime. Og tro det eller ej - selvom jeg er og var MEGA-træt og ekstremt umotiveret så lykkedes det mig at køre godt. Er lidt stolt faktisk.

I går aftes var jeg jo som sagt ude med Eileen og hendes klasse for at fejre huerne. Først forfest, så et smut på Luux (rockbar-delen) og så til sidst A-bar. Det var en rigtig fed aften. Det knap så fede var dog at natbusserne ikke kørte og vi havde ikke råd til taxa, så vi blev nødt til at vente på dagens første bybus. PUHA! Hvis jeg ikke havde passet på havde jeg faldet i søvn inde på bænken inde på banegården.

Nu sidder jeg bare herhjemme og hører musik. Kan ikke overskue at lave noget, men vil lige prøve at se om jeg lige kan få lagt billederne fra i går ind på facebook.

Adios!

Ingen kommentarer: