fredag den 4. juli 2008

Om kun EN måned tager jeg til Californien

Det er jo ikke til at fatte. Californien er næsten omme på den anden side af jorden - 9 tidszoner væk. Dvs. når jeg skal ringe hjem skal jeg huske at Danmark er 9 timer foran i forhold til hvor jeg befinder mig. Netop fordi det er så langt væk så gruer jeg lidt for flyturen. Jeg flyver fra Kastrup kl. 5.55 (altså om morgenen!) til Amsterdam, der skal jeg så vente i 8 timer, så skal jeg med flyet mod Detroit, der skal jeg gennem told osv rigtig hurtigt, da jeg kun har knap 2 timer før jeg skal med flyet mod Los Angeles. Jeg er allerede nu indstillet på, at det nok bliver en ret hård tur. Jeg skal være på farten i 24 timer. Argh! Den dag skal bare overstås. Forhåbentlig er der lidt ting at se på i Amsterdams lufthavn - ellers bliver det nok de længste 8 timer i mit liv. Og mht til timerne "i luften", så håber jeg bare at jeg kan sove - men det skulle ikke undre mig at selvom jeg højst sandsynligt er usandsynligt træt, så vil mit "jeg-kan-ikke-sove-i-andre-transportmidler-end-biler"-gen træde i kraft og gøre det til en ikke så sjov flyvetur.

Det minder mig om at jeg lige skal have styr på min flybillet - har nemlig fået en e-ticket, som betyder at man vidst skal printe sin billet ud eller selv checke ind... eller noget. Jeg ved det ikke helt hvordan det fungerer.

Kram!

Ingen kommentarer: