mandag den 21. juli 2008

Mamma Mia og dagen i dag

I går var jeg jo i biografen med Eileen og se Mamma Mia. Og jeg blev slet ikke skuffet! Historien var rigtig fed og Meryl Streep og Amanda Seyfried passede perfekt til deres roller. Selvom ikke alle skuespillerne var lige gode sangere så var det egentlig ikke noget der gjorde noget. Højdepunkterne var Dancing Queen og Slipping Through My Fingers. Jeg tror aldrig jeg har smilet så stort som da jeg så Donna og resten af den græske ø's kvinder danse igennem byen og bare udstråle livsglæde. Slipping var bare rigtig smuk og ægte. Med det sagt så syntes jeg alle sangene var gode :D Jeg skal helt klart købe soundtracket og dvd'en når den udkommer. No question!

I dag stod jeg op kl. 6.00, havde køretime kl. 7.00, køreprøve kl 8.15 og bestod ca. kl 8.50! Ellers er der ikke sket så meget i dag... Jo forresten - fik lov til at køre en tur i min fars bil, som jo er en forholdsvis stor bil sammenlignet med hvad jeg hidtil har kørt i (det er en stationcar). Det gik fint :)

Det er nogenlunde det. Vi snakkes ^^

Ingen kommentarer: