onsdag den 23. juli 2008

12 dage tilbage i Danmark

Nervøsiteten begynder "allerede" at melde sig og jeg stopper mig selv flere gange i døgnet i at tænke på et eller andet jeg kommer til at savne. Det kan være noget så trivielt som duften af min pude eller noget mere alvorligt mennesker, som jeg holder af. Samtidigt ved jeg at jeg skal over til en ernomt sød familie, som vil tage rigtig godt imod mig. Og at der venter en masse kæmpe oplevelser, som jeg helt sikkert ikke vil være foruden. Men det er et stort spring for en som aldrig har været væk i så lang tid som 2 uger fra familie og venner.

I går tilbragte jeg forresten ikke så meget tid herhjemme. Lånte min fars cykel og cyklede over til Eileen. Vi fik lov til at låne min mors bil og da Eileen skulle købe billetter til Grøn Koncert så kørte vi ud til Bilka for at få fat på dem der. Det blev desuden til en omgang indkøb også... køkkenruller, rugbrød, agurk. Det føltes næsten som om vi var et gammelt ægtepar på indkøb sammen, haha. Men hyggeligt var det. Vi kørte derefter hjem til hende igen... hørte og så lidt ABBA og lavede så aftensmad sammen. Derefter tog jeg hjem til far og Eileen kort efter på arbejde.

Min gode "gamle" veninde Lena, som jeg må ha' kendt i omkring 12 år nu fyldte 18 i går OG bestod også sin teoriprøve - så tillykke med det :)

Xxx - Janni

Ingen kommentarer: