mandag den 2. juni 2008

Ugens "to do" liste

Da det kniber med at få læst op i det fag jeg skal til eksamen i næste gang og at jeg ofte glemmer ting, jeg havde sat mig for at gøre vil jeg lave den her liste over ting jeg vil nå i løbet af ugen. Så er jeg både lidt mere motiveret og vigtigst - jeg glemmer det i hvert fald ikke.

[x] På køreteknisk anlæg (mandag)
[ ] Kor - med besøg fra tv2fyn (tirsdag)
[ ] Sex and The City forpremiere med Eileen (onsdag 21.30)
[ ] Dobbelt køretime (torsdag kl. 7.30!)
[ ] Finde fødselsdagsgavegave til min lillebror
[ ] Finde fars dags-gave
[ ] Gennemgå vores religionspensum som forberedelse til eksamen
[ ] Få bestilt nyt pas

Det er vidst det. Køreteknisk anlæg var i dag og det gik okay. Jeg fatter bare ikke hvornår (eller hvorfor) man fx ville have lyst at trække håndbremsen mens man kører i et glat sving. Har aldrig hørt om, at nogen gjorde det i virkeligheden, men måske er det bare mig ;)

Det var alt for nu. Er spændt på hvordan det går til kor i morgen - skal nok skrive hvordan det gik.

Kram!

Ingen kommentarer: