onsdag den 4. juni 2008

Forpremiere på Sex and the City i aften!

Så er der Sex and the City forpremiere i aften! :D Yey.

I går fik jeg også lavet lidt. Jeg havde egentlig ikke lyst, men tog ind til byen for at få bestilt nyt pas. Mødte Nina fra klassen derinde, som er den, der er in charge of lastbil osv på sidste skoledag. Indtil videre var der kun mig og en anden fra klassen, der havde betalt til det. Come on people!
Men oh well. Bagefter ville jeg lige et smut ind i gågaden, men efter at have gået lidt fik jeg helt utroligt ondt i fødderne. Da jeg tog afsted hjemmefra havde jeg tænkt at det ville være en god idé at tage min nye højhælede sandaler på men nej! Det gjorde simpelthen SÅ ondt i mine fødder at jeg desperat gik fra skobutik til skobutik for at finde nogle andre sko jeg kunne købe for så derefter at finde en bænk og skifte til dem. Men der var bare ikke nogen af dem jeg fandt, der passede til mit budget... Alligevel ender jeg med at købe et par Havaianas til 229 kr, mest fordi jeg ved de er så dejlig bløde at gå i. Er da også glad for dem, men puha... Det er mange penge for et par klipklappere. Efter jeg havde købt dem skyndte jeg mig hjem.

I går aftes var der så kor som sædvanlig, meeen vi var næsten dobbelt så mange i går fordi Anders' (vores dirigent/instruktør/coach - i ved hvad jeg mener) andet gospelkor Kerygma skulle øve sammen med os. Grunden til dette er, at vi den 14. juni skal optræde sammen med dem på Brandts amfiscene foran rigtig mange mennesker. Sikke en lyd det giver med så mange mennesker, som synger med deres lungers fulde kraft! Tv2-fyn var der også og filmede mens vi sang og i pausen interviewede de os - dvs. nogle forskellige personer fra de to kore. Så nu må jeg huske at tune ind på tv2-fyn på fredag kl. 19.30 ;)

Dagen i dag har indtil videre gået med at nyde solen, gå tur med Kvik og læse lidt op i religion. I aften skal jeg måske ind til open by night. Men helt sikkert er det at jeg skal ind og se Sex and the City forpremieren med Eileen! Uhj, hvor bliver det fedt. Rigtig ladies' night.

Ingen kommentarer: