fredag den 13. juni 2008

Selvfølgelig, det er jo fredag d. 13 :/

Det her har bare IKKE (!!!) været en god dag indtil videre...

Først står jeg alt for tidligt op og tager ind til byen for at tage direkte hjem igen, fordi jeg troede jeg skulle til køretime kl 7.30.

Så tager jeg endelig til køretime kl. 12.30 og det går SÅ DÅRLIGT! Jeg glemte pludslige alle de mest grundlæggende ting og blev både sur på mig selv og kørelæreren når hun rettede mig. Til sidst ender jeg med at køre med tårer i øjnene og da vi endelig skal holde ind begynder jeg bare at tude. Og jeg hader virkelig at græde foran andre... Og jeg forstår ikke engang at jeg gjorde det. For det er ikke noget at tude over. Det tænkte jeg endda selv da jeg havde tårer i øjnene; "Hvorfor er jeg ved at tude?". Øv bøv. Forstår stadig ikke hvorfor jeg reagerede så stærkt.

Så skulle jeg ha' mødtes med Eileen inden i byen for at købe sko sammen med hende, men hun har læst sms'en forkert og troede først det var ca. 2 timer senere. Er slet ikke sur på hende, det var en ærlig fejl. Men det var trods alt lidt ærgeligt.

Forhåbentlig sker der ikke mere i dag...

Ingen kommentarer: