lørdag den 14. juni 2008

Den sidste koncert med Collage i lang tid

Kom hjem for næsten 2 timer siden efter en rigtig fed koncert på Brandts sammen med "mit" kor Collage og så Kerygma. Det var en rigtig fed oplevelse, som det jo plejer at være når vi synger gospel. Og vejret artede sig heldigvis. Da jeg var på vej ned ad gågaden øsede det ned, men det stoppede heldigvis og den sidste smule regn der kom var under lydprøverne, så det passede fint.

Jeg prøvede at suge hele oplevelsen til mig, for jeg ved ikke hvornår eller om jeg kommer til at opleve det igen. I USA vil jeg nok tage til nogle gospelkoncerter eller gudstjenester, men selvom det også er rigtig fedt at være tilskuer så er det altså langt sjovere at være den, der står og synger. Jeg vil også komme til at savne alle vores tirsdage hvor vi øver, og alle de folk fra koret som jeg er kommet til at kende. Jeg kan ikke fatte at det kun er knapt 1 år siden at jeg alene, uden at kende nogen, kom til den første koraften. Jeg havde virkelig været tæt på ikke at gøre det, for det der med at springe ud i noget heeelt alene ,det er ikke noget jeg bare lige gør. Nu føles det som om jeg altid har været med i koret. Vi er virkelig nået langt siden den dag i august sidste år, men vi har stadig meget til gode og en masse nyt at lære. Jeg ville ønske jeg kunne tage hele koret med til Californien så jeg ikke behøvede at undvære dem, men det er jo desværre ikke muligt.

Jeg ved p.t. ikke hvordan det kommer til at forholde sig når jeg kommer hjem fra Californien. Jeg kunne utroligt godt tænke mig at flytte til Stockholm, men kan simpelthen ikke overskue lige nu om det er det jeg gør. Jeg ved i det hele taget ikke særligt meget om min fremtid. Udover at jeg vil være fotograf altså. Jeg har desuden fået et mere positivt syn på Odense af en eller anden grund. Ih, hvor er det svært. HVIS jeg beslutter at blive i Odense så vil jeg helt klart tilbage i koret - hvis der er plads til mig.

Jeg kunne skrive meget mere, men jeg tror jeg stopper nu. Ellers bliver jeg bare trist. Forhåbentlig kommer jeg tilbage til koret på et eller andet tidspunkt!

Billeder fra koncerten må i vente med til i morgen :)

Heldigvis er der én øvelsesaften tilbage og den vil jeg virkelig nyde.

Kram <3

Ingen kommentarer: