mandag den 9. juni 2008

Nyt look

Forandring fryder - siger man jo. Tog billedet, som i kan se foroven i går i widescreen format og syntes det ville se pænt ud som "header". Men er alligevel ikke helt tilfreds. For nogle år siden kunne jeg finde ud af det der med html og havde endda en hjemmeside, men det meste af det har jeg glemt nu. Ret ærgeligt, for hvis jeg stadig kunne huske det, kunne jeg gøre bloggen meget mere personlig i layoutet. Men jeg er stædig, så det med layoutet skal nok komme på et tidspunkt. Spørgsmålet er bare hvornår det bliver :)
Desuden har jeg fundet et kamera, som fra nu af står øverst på min ønskeliste. Et Canon EOS 450d.

(Billede fra Google)


Med det kan jeg virkelig begynde at tage flotte billeder. Det kamera jeg har nu er slet ikke dårligt, men det er trods alt kun et lommekamera uden de helt store muligheder. Det nye koster omkring 5000-7000 kr her i DK, men da jeg ikke regner med at kunne spare så meget sammen inden jeg tager afsted til USA i starten af august, så bliver det højst sandsynligt der jeg køber det. Desuden skulle elektronik også være en del billigere der, så jeg krydser fingre for at jeg kunne få det til en bedre pris :D
Nu må jeg hellere læse lidt. Skal til eksamen i religion i morgen.
Kram

Ingen kommentarer: