tirsdag den 10. juni 2008

De fedeste blogge på nettet

Her er de blogge jeg dagligt går ind og læser:

EmelieOhlsson.blogg.se
20-årig pige, der overlevede tsunamien i 2004, men mistede en lillesøster, som nu er fotograf. Smukke billeder og det er spændende at høre om hendes liv.

Blondinbella.se
Fed blog, der handler om en 17-årig pige der går i 2.g i Stockholm og som skriver om hvad der sker i hendes. Hun giver masser af tips om skønhed og mode, men også om tings som selvtillid og politik. Desuden er det en af Sveriges nok mest kende blogge.

Nevnarien.se
Endnu en fotograf, som desuden også er god til grafik på computeren. Rigtig sød blog om hendes liv, som har en masse flotte billeder og illustrationer. Hun er 2o år og kommer fra Jönköping i Sverige.

Stinalee.se
Dette er også en af de mest populære blogge i Sverige. Den bliver opdateret med både tekst, billeder og videoer. Den handler om hendes liv, hendes chihuahua og hvad der ellers falder hende ind.

Sabbaa.blogg.se
Bloggen her er lavet af en kun 13-årig dreng, men nej hvor er den flot. Superfint design og hans billeder er virkelig flotte. Rigtig inspirerende.

Kenzas.se
17-årig model, som skriver om sine oplevelser som model og sit liv.

Desuden læser jeg også mine venners blogge... Men som i kan se er de alle sammen svenske. Syntes virkelig det er ærgeligt at vi ikke har samme "blog-kultur" som de har i Sverige, for det er rigtig sjovt at læse. Desuden er de ikke tunge og politiske, men ærlige og ligetil. I like that :)

Forresten fik jeg 7 i min religionseksamen. En karakter under hvad jeg fik i årskarakter, men er alligevel tilfreds, for jeg følte mig ovenpå da jeg var inde hos censor og min lærer.

Vi seeees! <3

Ingen kommentarer: