søndag den 1. juni 2008

Hygge med familien

Så er jeg "hjemme" fra min far igen. Og det var egentlig en helt okay weekend. I går fik jeg lavet en masse praktisk + læst i "Ulykkesfuglen", som jeg desværre næsten allerede er færdig med. Camilla Läckbergs bøger er bare sååå gode. Men men, i dag var vi så nede og besøge min farmor. Vi var der egentlig ikke så længe, men det var rart at se hende. Efter det smuttede vi til Klinten ved Fåborg og slappede lidt af på stranden der... SÅ lækkert jo! Kunne sagtens ha' tilbragt hele dagen der. Men så længe blev vi der ikke. På vej hjem fik jeg min far overtalt til at køre ind og gi' nogle isvafler, yum! Ellers har jeg ikke mere at sige. Er træt og går i seng lige om lidt. Jeg må jo hellere være frisk i morgen når jeg skal på køreteknisk anlæg. Men er par billeder skal i ikke snydes for :)




/ Godnat

Ingen kommentarer: