lørdag den 31. maj 2008

Sooooommeeeeeer

Om ikke så lang tid skal jeg over til min far, hvor jeg skal være i weekenden. Håber på at komme til stranden, da vejret jo er helt utroligt lækkert.

I går fandt jeg ud af at noget nyt mht til køretimer osv, men det gør jeg næsten hver dag efterhånden, så gider ikke skrive om det denne gang. Men i forbindelse med noget køre-halløj var jeg inde i byen og kunne ikke lade være med at kigge rundt omkring i butikkerne. Og selvom jeg havde indstillet mig IKKE at købe mere tøj før jeg tager til L.A. så blev det alligevel til en laksefarvet top fra second female - ups! Men den er supersød og rigtig sommeragtig. Mens jeg var inde i byen blev jeg også ringet op af min far, som på en eller anden måde havde fået adgang til billetter til Sex and The City filmen og spurgte om jeg ikke ville ha' dem. Jo tak! Så nu skal Eileen og jeg ind og se den på torsdag :D Glæder mig.

Det var sådan set alt for nu. Nu vil jeg gå ud og nyde det gode vejr :)

Ingen kommentarer: