tirsdag den 24. juni 2008

Huen den skal være rød :D

... for hvis den er blå er den alt for let at få, haha!

Sorry, kunne ikke lade være. Jeg fik et 7-tal i mediefag og en masse glade ansigter da jeg kom ud. Min lillesøster fik lov til at give mig huen på ^^. Nu er jeg bare helt utroligt glad. Jeg kan ikke fatte at jeg endelig har den på efter de her 3 år - som nu alligevel er gået ret hurtigt nu når jeg tænker tilbage. Det er jo virkelig mærkeligt at jeg aldrig mere skal møde til time sammen med klassen. Eller skrive en aflevering. Det er jo lidt overvældende egentlig.

Dagen er indtil videre gået med at være til eksamen, få huen på, taget billeder, snakket med folk, været på Bull med søs og mor og senere i aften tager Eileen og jeg ind til byen og på café for at fejre vores huer.
Kram!

Ingen kommentarer: