torsdag den 26. juni 2008

Galla og torsdag.


Så er det blevet torsdag.
I går var der galla på skolen og jeg fik endelig brugt den kjole som jeg købte i Stockholm i februar. Der var masser af flotte kjoler og kreative måder at ankomme på. Selv ankom jeg i min morfars flotte 80 år gamle Chevrolet. Følte mig lidt stolt på vej hen til skolen når folk kiggede efter os.
I dag har jeg været henne på min gamle folkeskole sammen med 4 piger fra samme årgang og hilse på Jane og Jesper, som var vores klasselærere dengang. Det var rigtig dejligt at se dem igen... de er nogle af de bedste lærere jeg har haft.
Efter det afleverede jeg alle mine bøger og siden da har jeg bare været hjemme. Er rigtig træt. Så derfor får i heller ikke mere fra mig lige nu. Jeg skal lade op til i morgen hvor vi skal have vores beviser og køre i lastbil.
Vi skrives.

Ingen kommentarer: