torsdag den 12. juni 2008

Endnu en slappe-af dag

Kor i går var superfedt. Vi fik sunget 2 af vores sange for det andet kor og de gjorde det samme for os. Og det lød rigtig godt! Bagefter var jeg et smut ovre ved Eileen hvor vi snakkede, så meningsløst amerikansk tv-show og spillede Twister :D Super hyggeligt.
I dag vågnede jeg først lidt over 11 og har ikke rigtig lavet noget siden da. Medmindre man tæller at se 6 afsnit af Sex and the City, haha. Jeg vidste at den der shoebox med alle afsnit fra alle sæsoner ville "pay off" på et eller andet tidspunkt ^^.

Er i gang med at se et afsnit mere... Jeg kan simpelthen ikke stoppe nu! Jeg begynder seriøst at overveje at flytte til New York, håhå. Ej, spøg til side. Men hvem ville ikke være Carrie?

I morgen skal jeg ud og køre kl 7.30 ;/ Aaaalt for tidligt. Men det synes hende den nye kørelærer åbenbart ikke. Heldigvis skal jeg kun køre i 45 min. og udover den har jeg kun 2 køretimer med hende igen - mandag og tirsdag. Og så køreprøve tirsdag - men der skal hun heldigvis ikke med.

Nåh, men tilbage til verdens bedste serie... Jeg skriver måske senere - måske ikke. Men i hører i hvert fald fra mig i morgen.

So long

Ingen kommentarer: