onsdag den 11. juni 2008

2 eksaminer og 1 køreprøve tilbage

Lige for tiden har jeg ikke så meget at lave. Venter bare på at jeg bliver student og at jeg (forhåbentligt) får mit kørekort. Køreprøven er på tirsdag, sidste eksamen - altså dagen jeg får huen på er den 24. Men det er kun køreprøven jeg er sådan rigtigt nervøs for - for VED at jeg ikke dumper til eksamen - det ved jeg ikke med køreprøven.
Holger (min "gamle" kørelærer) sagde at hvis man vidste at man blev virkelig nervøs så kunne det være en god idé at købe nogle beroligende piller hos lægen, men ved ikke om det er noget jeg skal overveje. Jeg aner ikke hvilken effekt sådan nogle piller ville have på mig...

Jeg tror ikke jeg ender med at købe dem, for når jeg først sidder inde i bilen til prøven vil jeg sikkert alligevel bare tænke "Nu må det briste eller bære" og slappe mere af. Sådan har det i hvert fald været til de eksaminer hvor jeg var rigtig nervøs før jeg skulle ind til lærer og censor. Uha... Men i hvert fald har jeg mine sidste køretimer på fredag, mandag og så selvfølgelig på samme dag som køreprøven.

Vil prøve ikke at tænke for meget på det nu og istedet glæde mig til kor i aften. Vi skal øve sammen med Kerygma (det andet gospelkor) igen og tror at det bliver lige så sjovt som det var i sidste uge. Forhåbentlig når vi at synge vores sange for dem og de for os... Men ellers må vi jo bare vente til på lørdag. Det bliver rigtig fedt :D

Ingen kommentarer: