fredag den 23. maj 2008

Travlt

I går var jeg til teoriprøve - og jeg bestod. Jeg havde ellers næsten overbevist mig selv om at det ikke ville gå, men det gjorde det. Så jeg var virkelig lettet da ham de sagkyndige kom ud med resultaterne og så at jeg kun havde 2 fejl! Teorilokalerne var lige over ved siden af Rosengårdcentret og da jeg alligevel skulle hen til busstoppestedet ved siden af tænkte jeg at jeg lige så godt lige kunne ta' et smut derind. Resultatet blev et par nye sko :D



Senere var jeg et smut ovre ved Mikala sammen med et par andre hvor vi gik en alt for lang tur som gør at jeg stadig i dag har ondt i fødderne. Selvom det nu egentlig var ret hyggeligt. Bagefter så vi Eurovision Song Contest sammen... og Danmark gik videre. Tjuhu ;)



Kl 8.00 i dag var jeg så ude og køre. Kan ikke påstå at jeg var særlig oplagt og det kunne også mærkes på mine køreegenskaber. Men det gik da okay når man tager forholdene i betragtning. I næste uge skal jeg ud og køre alle hverdage. Puha. Grunden til det er, at jeg har været så heldig at få en køreprøve tirsdag d. 3 juni, som jo kun er 11 dage væk. Jeg føler mig endnu ikke sikker på at jeg klarer det. Men håber - for hvis jeg består, så er kørekortet på plads og så behøver jeg ikke længere bekymre mig om det.



Nårh ja, så er der jo også AT-eksamen på mandag. Bruger weekenden på at forberede mig.

Snakkes x)

Ingen kommentarer: