søndag den 25. maj 2008

AT eksamen i morgen. Suk...

Jeg er sleeeeet ikke parat til min AT eksamen. Altså sådan rigtigt. Jeg kan ikke tage mig sammen til at få lavet det dumme talepapir, selvom jeg ved, at det SKAL laves. Det bliver en lang aften/nat. Æv :(

Jeg kunne selvfølgelig ikke lave noget i går, da jeg havde fjernsynet kørende med Jes Dorph og Natasja Crones dækning af Joachim og Maries bryllup. Jeg kunne simpelthen ikke lade være med at se det. Jeg er absolut ingen royalist, men når det kommer til kongelige bryllupper og barnedåbe så er der et eller andet der gør, at jeg bare MÅ se det. Og så var der jo Eurovision Song Contest om aftenen, som jeg også absolut måtte se. Og så var den dag ligesom gået.

Og i dag har jeg bare ikke kunne tage mig sammen til at lave noget. Og det er virkelig ikke godt. Jeg er godt klar over at det ikke bliver til et 12-tal i morgen, men alligevel vil jeg da gerne have lidt styr på tingene når jeg skal fremlægge.

Nåh... men ellers skal jeg have den første af en lang række køretimer i træk i morgen. Skal ud og køre mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag. Det er prisen man må betale for at være nødt til at tage sit kørekort hurtigt. Men hvis jeg består næste tirsdag er det helt klart det værd! Men nu får vi se. Jeg håber at det, at jeg kommer til at køre så mange dage i træk, vil give mig en smule rutine.

Men jeg må hellere gå nu og se om jeg kan få forberedt mig lidt på i morgen...

Ingen kommentarer: