tirsdag den 5. juni 2007

4-5. juni og en uheldig morgen

Davs.

Har været så uheldig at misse en årsprøve i spansk, så nu skal jeg op til en "syge"årsprøve senere på året, sikkert først til november eller december. Hvordan skulle jeg vide at busserne ikke kørte som normalt på grundlovsdag? :/ Lidt surt, især når jeg egentlig ikke havde noget imod årsprøven... skriftlig spansk er jeg efterhånden blevet ret god til. ØV!

I går var jeg til årsprøve i skriftlig dansk. Det gik ok. Der var 3 opgaver at vælge mellem og jeg endte med at vælge den, hvor man skulle skrive en kronik om mediernes dækning af rydningen af ungdomshuset. Valgte det egentlig kun på grund af emnet for teknisk set ved jeg ikke hvad en kronik er. Måske ikke så smart. Men jeg tager det ikke så tungt - det var trods alt kun en årsprøve :)

MEN! Fandt også i går ud af at Mimmi Sandén skal synge på Skansen i år :D Jeg krydser SÅ meget fingre for at hun skal synge mens Rikke og jeg er der.¨


Mimmi Sandén
Tonight Is What It Means To Be Young/Holding Out For A Hero

Ingen kommentarer: