mandag den 24. august 2009

Livstegn

Hej til alle jer, der stadig følger min blog :)

Nu må det være tid til at starte med at blogge igen. Det har aldrig været min intention at stoppe med at blogge når jeg kom hjem.

Jeg er stadig i gang med at søge job. Jeg har ikke sendt fantastisk mange ansøgninger ud så i denne uge vil jeg begynde at tage det lidt mere seriøst. Ellers er ugens planer at være sammen med Julie i morgen, besøge min farmor på onsdag og i biografen med Eileen på torsdag. Der er ikke nogen planer for weekenden endnu, men nu får vi at se.

Lige nu sidder jeg og lytter til lidt Gaga, 80'er-hits og Janet Jackson og slapper egentlig bare af. De Janet cd'er jeg snakkede om sidst er nu endelig blevet sendt afsted, men fra en helt tredje hjemmeside. Både cdon.com og cdskiven.dk havde dem hverken på lager eller en leverandør, der havde dem. Så hurra for cdwow.com. Desværre er det åbenbart lokaliseret et sted i England, så leveringstiden er længre. Lidt øv da jeg allerede har ventet 2 uger siden første bestilling. Men nu er de på vej, så jeg må bare holde det ud lidt længre ;)

Nu vil jeg begynde at tænke på at gå i seng.

Godnat, vi skrives :)

Janni

Ingen kommentarer: