onsdag den 1. juli 2009

Whoops! Har lige indset at jeg har nævnt MJ de sidste mange gange jeg har skrevet til jer. Skulle også til at gøre det nu (og det gør jeg jo egentlig også) fordi tv'et har kørt i baggrunden hele dagen og jeg ved ikke hvor mange gange jeg har hørt hans navn og alle de nyheder og rygter, der cirkulerer om ham, eller rettere hans børn, forældre, begravelse, etc. Med andre ord er det svært at få det hele ud af hovedet, da man ikke kan undgå det hver gang man tænder tv'et eller vil checke nyheder på nettet. Men fra næste indlæg af vil jeg altså prøve at lade være med nævne ham, da det her jo trods alt er min blog og ikke en MJ-nyheds central.

I dag gik som jeg spåede den ville. I morgen vil jeg klare den sidste rengøring før jeg henter pigerne i Van Nuys. Overvejede om vi skulle tage til Neverland på fredag da de holder noget der for MJ, men må desværre erkende at det er alt for besværligt. Neverland ligger nord fra Santa Barbara, ikke så langt fra Solvang faktisk - der er ca. 160 km derop, men det er ikke problemet. Problemet, eller rettere problemerne er 1 - lørdag er det 4th of July og derfor vi der være ektra meget trafik på vejene, 2 - de forventer at mindst 100.000 vil prøve at komme derop og Neverland ligger på en lille landevej hvor den nærmeste by er en lille landsby. Disse to ting er lig med kaos. Uden at overdrive kan man risikere at være fanget i trafikken et helt døgn og det er jeg IKKE frisk på. Stakkels dem, der er på highway patrol den dag!

Men højst sandsynligt vil vi køre et eller andet sted hen torsdag og fredag da jeg jo har bilen til fri afbenyttelse i de dage. Helt præcis hvor vi tager hen ved jeg endnu ikke, det kommer an på hvor jetlaggede Lena og Julie er.

Let the fun begin!

Kram fra Janni

Ingen kommentarer: