søndag den 3. maj 2009

Alenetid

I dag sov jeg længe og da jeg vågnede var familien Wild ude af huset. Fik mig lidt juice, gjorde mig klar og gik så op og tog bussen til mall'en. Der gik jeg rundt i noget tid, fik shoppet i Body Shop - man får jo $10 i gave i sin fødselsdagsmåned hvis man er medlem - hvilket jeg er :D Derefter brugte jeg en hel del tid i Borders hvor jeg læste i diverse blade og kiggede deres film og musik igennem. Gik så til frisøren hvor jeg denne gang fik en mandlig frisør - kunne ikke helt finde ud af om han var "gay" eller metroseksuel. Men i hvert fald var han god til sit job! Jeg fik klippet mindst muligt af spidserne (prøver jo at få langt hår) og fik "side bangs" altså pandehår i en sådan længde at skal ud til siderne. Efter det var jeg et hurtigt smut i Sears og købe nye høretelefoner - kom nemlig til at sitte mig ned på de gamle og dermed knække dem.

Efter at jeg havde taget bussen hjem hentede Jason mig og vi tog over til noget vejfest-agtigt halløj, der blev holdt i nærheden. Rigtig hyggeligt.

Godnat :)

Ingen kommentarer: