mandag den 20. april 2009

Når Janni prøver at være sund

Jeg tænkte her til formiddag at det ville være en god idé at komme ud at løbe lidt. Så det gør jeg... Det blev dog til kun 10% løb og 90& halvhjertet powerwalking, men det er nu ikke pointen! Da jeg er nået halvvejs på min lange tur kan jeg mærke at mine hæle gør ondt og da jeg checker har skoene rigtigt nok gnidet sig så meget op af mine hælde at de er blevet blodige. Så derfor tager jeg sko og strømper af og går resten af vejen hjem. Da jeg endelig når hjem gør mine fødder virkelig ondt og jeg har fået kæmpe vabler, det sted hvor man træder ned på foden (er det trædepuden det hedder?) Fandt førstehjælpskassen frem og der var heldigvis nogle antibakterielle "wipes" og nogle store plastre som jeg kunne bruge. Men bare fordi der er kommet plaster på betyder det jo ikke at jeg kan gå på det. Derfor har jeg, når jeg har været oppe at gå i dag, gået på ydersiden af mine fødder hvilket både ser rigtig klodset ud og heller ikke er særlig behageligt. Og det heler jo ikke i løbet af en nat, så i morgen bliver ikke speciel sjov. Charlotte har også besluttet at Sebastian skal pottetrænes nu hvor det er blevet godt vejr fordi han skal være pottetrænet når han starter i preschool til sommer. Så det bliver da sjoooovt at rende efter en bleløs Sebastian hele tiden og spørge om han skal på potten. Meeen, jeg vidste jo at det ville komme på et tidspunkt. Bare surt at "træningen" begynder samtidigt som mine fodproblemer.

Men men, nu må medynken stoppe. Værre er det heller ikke. Det går nok det hele alligevel ;)

Ha' en god ny uge!

Kram

Ingen kommentarer: