torsdag den 30. april 2009

An amazing discovery

Jeg kan se live dansk tv fra computeren!

Okay, måske er det ikke en verdenssensation, men i hvert fald er det en rigtig god nyhed for mig. Når man er i USA, eller ulandet generelt, kan man ikke se live tv fra dr1's (osv.) hjemmeside da den da meddeller at man har en udenlandsk ip-adresse og at man af den grund ikke kan se online dansk tv. Men nu har jeg altså fundet et sted hvor man godt kan. Dette betyder at jeg kommer til at kunne se Eurovision live OG med danske kommentarer. Dejligt :D

For lige at snakke om noget andet så havde min farmor fødselsdag for 2 dage siden så jeg fik lige ringet og sagt tillykke :) Om kun 11 dage fylder jeg 20! Det er slet ikke til at fatte. Så er der kun 10 år til jeg bliver 30 :O

Weekenden gik forresten fint. Josepha og hendes fyr (Julian fra Schweiz) var her jo... Lørdag kørte vi ad Mullholland Drive og endte på Venice Beach hvor vi tog en lang gåtur ned af deres boardwalk. Søndag var vi i Universal Studios - min 5. gang der... men det bliver aldrig gammelt!

Denne weekend skal jeg og Anne vidst nok i biografen og ha' noget godt at spise. Muligvis om søndagen... Vi har ikke helt aftalt det endnu.

Lige nu sidder jeg og venter på at Jason kommer hjem så jeg kan låne hans bil og smutte op til Jamba Juice og få noget. Har haft lyst til noget derfra hele dagen nemlig :)

Det var alt. I dag er der forresten kun 87 dage til jeg tager hjem til Danmark igen - altså under 3 måneder. Nedtællinger er begyndt ;)

Kram,

Janni

Ingen kommentarer: