tirsdag den 3. februar 2009

Hvad kan jeg sige?

Mandag igen.

Her til aften har jeg været med Mia på Souplantation og i mall'en. Rigtig dejligt ikke at skulle skynde sig i biografen bagefter for en gangs skyld. Men men, der var vi jo også i går. Vi så en film, der hedder Taken hvor Liam Neeson spiller hovedrollen. Det var åbenbart en slags action-"thriller" og jeg syntes den var okay. Den handlede om en mand, der modvilligt lader sin 17-årige datter rejse til Paris med sin veninde. Der bliver de ofre for trafficking hvorfor han straks tager afsted for at redde hende. Ikke den mest fantastiske film syntes jeg. Personerne i den havde ikke så frygtelig meget substans og var lidt kliché-agtige. Men kunne da holde ud at se den. Det bliver bare ikke en jeg køber på dvd i hvert fald. Da jeg forresten syntes at der har manglet nogle billeder for tiden, så får i lige her et billede af biografen som den ser ud udefra :)


Billedet er fra i går og som i nok kan se var der skyfrit - hvilket der også var i dag. I det hele taget er der faktisk sommervejr for tiden. Rigtig rigtig lækkert! Lidt sjovt at jeg så kan læse inde på tv2's verjside at der er kraftigt snevejr "i USA". Det er måske lige at overgeneralisere en smule. Så vidt jeg ved har der ikke været noget snevejr i Californien (udover oppe i bjergene) og de omkringliggende stater... eller i Florida for den sags skyld. Tværtimod.

Her er billedet fra Mia og jegs filmaften i forrige weekend. Kunne godt bruge de snacks lige nu! M&M's og Skittles. Yuummm!

Nej, nu kører det vidst ud på et sidespor så jeg vil stoppe her.

Kram ♥

Ingen kommentarer: