torsdag den 8. januar 2009

Biograf-freak

På 5 måneder har jeg været i biografen 16 gange!

Hvor er det vildt. Det er ca. 3 pr måned. Dvs har næsten været i biografen hver uge siden jeg kom :O Bare lige en mindre observation.

Apropos dette så var jeg inde og se Marley & Me med Jennifer Aniston og Owen Wilson i dag. Nej, hvor var det en dejlig og også rørende film. Se den! siger jeg bare.

Ellers har jeg haft en rigtig overskudsdag i dag. Var alene med de 2 små meget af dagen så vi fik rigtig lavet en masse :) Bagte også gulerodsboller lige før jeg tog afsted til biografen og smagte en nu her da jeg kom hjem - yum! Nok de bedste boller jeg nogensinde har lavet... men nu er det heller ikke fordi det er noget jeg laver så tit ;)

I morgen er endnu en normal dag... Men på fredag tager Larry (deres grandpa) dem åbenbart med hen i mall'en og kommer og henter dem ved 11-tiden. Det er 3 timer før jeg egentlig sku' ha' fri... men istedet udskyder jeg bare rugbrødsbagningen til den dag.

Søndag tager Mia og jeg forresten i mall'en på en fornyelsesdag (eller noget). Vi har bestilt tid til frisøren - jeg skal ha' lavet highlights (som åbenbart er noget af det dyreste, men til gengæld får man et flot og naturligt resultat - undskyld at jeg lyder som en reklame). Mia skal ha' farvet hele håret. Og bagefter skal jeg muligvis hen og ha' et ekstra hul i øret - nu får vi se. Ellers står den på en tur i Souplantation og biografen. Hyggedag!

Kram

Ingen kommentarer: