mandag den 22. december 2008

Winter wonderland

Så er jeg tilbage efter at jeg har tilbragt weekenden i Big Bear. Og jeg kan love jer at der var flot! Der var skov, bjerge, en stor sø, træhytter, skilifte, hestevogn og vigtigst af alt... SNE! Jeg har aldrig set så meget sne i hele mit liv... det var over 1 meter dybt.

Naturen der var bare så flot og hytterne så hyggelige at man fik helt lyst til at købe en hytte og bare leve et stille og fredeligt liv deroppe i bjergene. Bare ærgeligt at det ligger helt herovre og ikke lige i nærheden af lille Danmark.

I kan lige få en forsmag på hvordan det var der. (Og med forsmag mener jeg kun forsmag - jeg tog 502 billeder!)


Og som i kan se var der, trods den dybe sne, alligevel klar blå himmel. Rigtig smukt.

Lige nu skal jeg til at gå i seng. Håber trykket i mit højre øre er gået væk i morgen når jeg vågner op. På vej ned fra bjergene i dag kunne mine ører nemlig næsten ikke klare at lufttrykket ændrede sig og det gjorde ret ondt. Heldigvis er det næsten gået væk, men kan som sagt stadig mærke det i mit højre øre.
I morgen skal jeg hjælpe med at gøre lidt rent, men lidt over middag tager Mia og jeg til Burbank endnu en gang. Denne gang for at juleshoppe - det er slet ikke til at fatte at det allerede er jul på onsdag!

Jeg vil forresten også lige sige:
Tak far! Og tak farmor og Kaj! Det var rigtig sødt af jer ♥ I ved hvad jeg snakker om :)
Kram fra Janni

Ingen kommentarer: