fredag den 12. december 2008

Torsdag d. 11. december

Så er det næsten fredag igen. Ugerne flyver afsted syntes jeg.

Jeg ved ikke om det er fordi det er julemåneden vi er i, men det føles som om jeg har en smule ekstra hjemve. Jeg vil gerne ha' dansk jul, danske julefrokoster, danske julegodter, dansk julepynt... og være sammen med min familie og venner! Blah.

Kunne være rart med nogen besøgende snart... men jeg bliver jo nok nødt til at vente til marts og april hvor min lillebror Jakob kommer og derefter Julie og Donya. Der er ingen tvivl om at det i hvert fald bliver rart at få nogle bekendte ansigter at se.

Det er mærkeligt at tænke på at i de sidste 4 måneder har jeg kun været blandt folk som jeg ikke har kendt før jeg kom herhen. Det er noget underligt noget at skulle forholde sig til. Især for en tryghedsnarkoman som jeg, der er bedst tilpas bland folk jeg kender. Men netop derfor er det også godt for mig.

I dag har der forresten været julekoncert med Stig Rossen og Carola i Danmark. Den ville jeg rigtig gerne ha' været med til, men det går jo ikke når man sidder tusindvis af kilometer væk. Forhåbentlig kommer hun til Danmark igen til næste jul.

Men altså, på trods af de her mellemsure opstød har jeg det helt fint. Savner bare alt lidt ektra for tiden.

Helt apropos ingenting kommer her lige et billede af Bassi og Helena jeg tog for et par dage siden:
Kram fra mig ♥

Ingen kommentarer: