fredag den 5. december 2008

Kan altså ikke vente længre


Nej, jeg snakker ikke om juleaften.

Jeg har taget en beslutning. Jeg køber et nyt kamera i morgen. Det er ikke den model som jeg egentlig havde tænkt mig, men derimod et der han mindre megapixels. Faktisk et, der har færre megapixels end mit nuværende kamera. Men det er et systemkamera og kvaliteten er derfor meget bedre - så egentlig betyder det ingenting. Det gør ikke noget at billederne er en smule mindre pixelmæssigt hvis kvaliteten er superb.

I morgen ved denne tid er jeg derfor forhåbentlig ejer af et Nikon d40. Selvfølgelig kan det jo godt være (med mit held taget i betragtning) at det er udsolgt der, hvor jeg jeg vil købe det. Men jeg vil ikke tage sorgerne på forskud og håber på det bedste.

I kan se billeder, som er taget med det kamera jeg vil købe inde på denne blog.

Egentlig har jeg ikke andet end det planlagt for weekenden indtil videre. Måske en tur i IKEA i Burbank med Mia hvis hun er med på den. Ud og finde juletræ med Charlotte og co måske. Og måske også en tur i mall'en. Only time will tell ;)

Billedet er forresten bare til pynt. Det er taget i juli.
Godnat <3
P.S. Som i nok kan bemærke har jeg ændret bloggens look. Det er dog kun midlertidigt da jeg gerne vil bruge et mere "julet" billede. Selve "konceptet" beholder jeg dog. Men selve billedet og bloggens baggrundsfarve ændrer jeg nok en af dagene.

Ingen kommentarer: