søndag den 14. december 2008

Burbank

Er lige kommet hjem fra en faktisk overraskende fed tur til Burbank med Mia. Vi var taget derhen med det formål at skulle i Ikea, men der var også en stor mall ved siden af så den nåede vi også at se! Ikea brugte vi dog mest tid i... og det var virkelig sjovt at gå rundt og se de svenske navne på alle møblerne. Og de bøger, som stod til pynt i reolerne var svenske (vi slog op i en for at checke om det nu var rigtigt - og det var det!). Meget mærkeligt at finde svenske bøger i Californien. Vi kom hurtigt hen til deres restaurant hvor Mia fik noget mere amerikansk noget imens jeg fik "svenska köttbullar", eller "Swedish meatballs" som det jo hedder på engelsk. Og det smagte super-godt, næsten som om det var hjemmelavet. Og billigt var det også, håh. Desuden smuttede vi forbi deres svenske madafdeling før vi skulle ud og fik os noget Marabou, Daim og Ahlgrens Bilar :D

Men uden at gå for meget i detaljer kan jeg i hvert fald sige at Mia og jeg havde en virkelig hyggelig tur til Burbank og at vi allerede i næste uge tager derhen igen for at shoppe julegaver - denne gang bliver det nok mall'en vi spenderer mest tid i.

Kram ♥

(P.S. ØV BØV - det sengesæt jeg købte er en størrelse for stort :( Ved godt det er en dum lille ting, men sådan noget går mig bare på. Ugh )

Ingen kommentarer: