torsdag den 18. december 2008

Bedre sent end aldrig

Det er blevet lidt sent, men syntes alligevel at jeg ville blogge lidt om i dag (som teknisk set var i går). I dag har Charlotte, Helena, Sebastian og jeg været en smut ved poolen. Men vi var altså ikke i poolen, sådan rigtigt, men derimod i den jacuzzi der er lige ved siden af. Den står opvarmet hele året rundt. Stort energispild! Men det er der ikke rigtig noget vi kan gøre ved. Det er dem, som sidder i bestyrelsen (eller hvad det nu hedder) i "The Oaks", der bestemmer at det er sådan og det kan vi ikke rigtig gøre noget ved. Men æh, nu kom jeg vidst ind på et sidespor.

Vi sad godt en time i det ca. 40 graders varme boblebad, mens luften nok var 4-5 grader. Rigtig lækkert. Og et (meget) kort smut i poolen blev det også til... den var ikke meget varmere end luften så det føltes som at en masse små pile begyndte at prikke ind i ens hud når man gik ned i det. Men det var noget af en luksusoplevelse at prøve det - altså at sidde i det varme boblebad. Og det bliver nok ikke sidste gang her til vinter at det sker.

Desuden fik Jason lige pludselig en invitation fra Evy om at vi skulle tage med op i en hytte hun har lejet i Big Bear (område med bjerge, skov, sø... og på denne årstid: sne). Og det er vidst blevet besluttet nu at det skal vi. Der skulle være super-flot i Big Bear og ville rigtig gerne ha' været med, men det kan jeg bare ikke. Har nemlig allerede aftalt med Mia at vi skal til Burbank om søndagen og for det første vil jeg ikke bare sådan bryde vores aftale - og for det andet så skal jeg virkelig ha' købt julegaver til Helena og Sebastian - hvilket jo er "the main reason" for at jeg tager til Burbank. Har ikke købt noget endnu... typisk mig at vente til der kun er 3 dage til.

Nåh, troede ikke at det ville blive til så meget tekst. Det, jeg skriver, bliver engang imellem lidt mere krænglet når jeg gør det på denne tid af døgnet.

Talk to you soon! Night night.

Ingen kommentarer: