torsdag den 9. oktober 2008

Stadig varmt

Nu må jeg hellere fortælle jeg om hvad jeg har lavet de sidste par dage.

Lørdag var det GRÅVEJR - helt utroligt. Og det støvregnede også meget af dagen. Det var faktisk rigtig dejligt at kunne gå ud og få noget "rigtig" frisk luft... ikke ligesom den luft der er når det er varmt. Nåh, men i hvert fald tog jeg til mall'en og gjorde mig nogle, hvis jeg selv skal sige det, praktiske indkøb! Det blev til et dejligt blødt tæppe, et duftlys af den dyrere slags og sådan nogle utroligt bløde "hygge"-strømper (eller hvad man nu kalder dem). Turen hjem var der problemer med da jeg skulle ha' kørt med Jason, men min telefon ville ingenting. Så det endte med at jeg måtte tage bussen og kom "for sent" hjem... dvs da de lige var blevet færdige med aftensmaden. Heldigvis var den stadig varm, så jeg gik ikke glip af den :) Vi fik nogle pumpkin cupcakes til dessert, med flødeskum på. Yum.

Søndag slappede jeg af. Stakkels Helena havde det ikke særlig godt, men heldigvis var hun frisk igen mandag. For at muntre Helena lidt over lavede Charlotte æbelskiver - altså i søndags. Rigtig lækkert.

Mandag var jeg med Mia i Jamba Juice... Vi skulle bagefter i biografen med 2 fyre som hun kendte. Bagefter tog vi på BJ's og fik en smule mad (og når jeg siger "en smule" mener jeg det - jeg fik 1/4 af en enormt lille pizza... var slet ikke sulten). Det var ret akavet med de fyre, de sagde ikke så meget og var vidst meget ældre end mig - et godt gæt ville være midt i 20'erne. Har ikke planer om at se dem igen, haha. Og tror heller ikke at det står højst på Mias ønskeliste ;)

I går og i dag har jeg bare passet Helena og Sebastian som sædvanligt. I dag tog jeg forresten Sebastian med til poolen hvor vi nød vejret... som er tilbage til sit sædvanlige. Dvs ca. 30 grader... Det kan i lige få et par billeder fra:




Godnat :)

Ingen kommentarer: