onsdag den 29. oktober 2008

San Diego billeder (del 1)

San Diego er nok en af de dejligste byer jeg har været i og med den smukkeste kyst, som både indbefattede flotte sandstrande og hård klippekyst. Jeg skal helt klart tilbage... en enkelt weekend der er simpelthen ikke nok. Men selvom jeg kun var der i få dage nåede jeg alligevel at tage mange billeder - over 400 faktisk. Og i skal ikke snydes for dem. Her får i første del, som indeholder et enkelt billede fra fredag aften da vi kom og resten er fra lørdagen. Dem fra om søndagen får i i morgen eller i den nærmeste fremtid :)


Her er så den seng jeg sov i den weekend. Queensize og med ret mange puder, en enorm dyne og tæppe nedenunder. Følte mig som en prinsesse i den. Har besluttet at det må være det første jeg køber når jeg skal have min egen lejlighed; glem alt om køleskab og vaskemaskine - en alt for stor seng er et must!


Lørdag var vi i San Diego Zoo, som nok er den flotteste zoo i verden. Alt er lavet så flot og man føler at man går i regnskov, når man går blandt alle træerne. Her er flamingoerne:


Tigre havde de også. Og dette er et billede jeg tog af en af tigerungerne, som løb rundt lige foran vinduet ud til publikum. Det er allerede et af mine favoritbilleder <3


San Diego Zoo er en af de få zoologiske haver i verden, som har pandabjørne og det er en oplevelse at se dem. De er utroligt søde og rolige og man får helt lyst til bare at kramme dem!


Efter turen i zoo tog vi på stranden ved La Jolla og fik aftensmad (fra Del Taco). Vi kom lige i tid til solnedgangen og her er et billede af mine to guldklumper:

.... og her er de igen. Sammen med mig :)


Sådan så solnedgangen ud ved La Jolla. Utroligt smukt.


Endnu et billede af solnedgangen, men fra en lidt anden vinkel.

Som sagt tog jeg faktisk maaange flere billeder end dem i ser her, men det her udvalg viser alligevel ret godt hvordan fredag/lørdag forløb. Glæd jer forresten til billederne fra søndag :D
Godnat <3

2 kommentarer:

Rikke sagde ...

Hvor ser det bare fantastisk ud :o
Og hvor er det nogle gode billeder du har taget.
Kys

Janni sagde ...

Tak :D Og ja, der var simpelthen så dejligt der. Og det sjove er at selvom man er i en kæmpe by (der bor ca. 3 mio.) så føler man at man er i en afslappet lille by ved kysten!