søndag den 12. oktober 2008

Dagens

Tøj: Blå jeans fra Only, sort tanktop fra Topshop, sort Noa Noa cardigan
Make-up: En smule mineralpudder, ikke andet
Frisure: Løsthængende
Billede: ligger på mobilen, som ikke har lyst til at forbinde sig til min computer lige nu ;)
Læsning: Glamour magazine
Sang: The Angels Cry - Agnetha Fältskog
Mad: Hjemmelavede tacos! Yum
Vil ha': Alt for meget, men allerhelst et Canon EOS 400d
Favorit: Sebastians ansigt da han fik sin nye Cars-pyjamas <3>Humør: Glad, men med dårlig samvittighed over at jeg brugte penge fra min "kameraopsparing".
Gøremål: Købe sko, der også kan bruges når det er koldere. Hvad tænkte jeg egentlig da jeg kun pakkede 2 par klipklapper og 1 par ballerinasko?
Burde: Lade være med at spise de her Riesen!
Afhængighed: Jamba Juice
Længsel efter: Dagen hvor jeg har sparet penge nok sammen til kameraet
Sjoveste øjeblik: Se under "favorit" :)
Mest uheldige øjeblik: Da jeg skulle hjem fra da jeg havde købt skoene og kom på den rigtige bus, men i den forkerte retning og måtte stige af på det første stoppested, gå tilbage til busstationen og vente knapt 30 min på næste bus (som kørte i den rigtige retning!)

Tror jeg vil lave sådan en "Dagens" her en gang imellem. Det er en lettere måde at fortælle om hvad der er sket i løbet af dagen uden at behøve at være særligt "inspireret" :)

Ingen kommentarer: