søndag den 14. september 2008

På besøg i Venice

I dag har jeg og Jason været på besøg i Venice hos Jasons søster og hendes mand. De har i forvejen en søn på Sebastians alder, der hedder Lyam og for 2 dage siden fødte Evy så Olyvia. Hun var sååå lille. Men altså normal størrelse for en nyfødt... Men virkelig "tiny" når man er vant til Sebastian.

Der var vi i noget tid. Bagefter tog Jason og jeg på Third Street hvor jeg gik lidt rundt og kiggede for mig selv. Det blev til nogle produkter fra Lush og selvfølgelig lidt lækkert til ganen inde fra Jamba Juice :D

Da vi så kom hjem lå der en pakke ude på trappestenen - til mig! Det var mp3-afspilleren fra Amazon, der allerede var kommet! Sidder og hører musik på den nu :D Den er superfed, dens lyd er SÅ god, skærmen er rigtig flot og ja... den ser cool ud! Hihi.

Jeg tror forresten at jeg er ved at blive syg... eller forkølet i hvert fald. Det er som om det ligger og lurer og bare venter på at komme frem. Æv æv, håber det går væk.

I morgen tager jeg til Universal Studios med Mia. Exiting ,huh? :D Glæder mig.

6 dage tilbage tilbage til Charlotte og børnene hjem.

Vi snakkes!

Ingen kommentarer: