lørdag den 6. september 2008

Oh-ooh, here we go

I dag har der selvfølgelig næsten ikke være noget at lave i bureauet, så jeg har ingen anelse om hvordan det bliver når der er lidt mere gang i den. Men altså, Charlotte siger at hun regner med at der bliver stille og roligt de her næste par uger hvor jeg passer biksen - så det er jeg glad for!

Lige nu er jeg såååå sulten... og har meget lyst til pizza. Heldigt at det er fredag og dermed pizza-aften hva? ;) Jeg har også en helt ustyrlig lyst til en Strawberry Surf Rider fra Jamba Juice - jeg smagte den første gang da jeg var i Hollywood og det er 100% den bedste form for drikkevare jeg nogensinde har smagt - og her overdriver jeg ikke. Den indeholder frosne jordbær, frosne ferskner, lime sorbet + mere. Den smager HIMMELSK! Jeg må huske at købe en næste gang jeg er i mall'en. Jeg er allerede afhængig nu og jeg har kun fået 1. De har bare at åbne en afdeling i Danmark.

Jeg har tænkt på at lave en lille videoblog engang imellem... Det er egentlig lettere for mig for istedet for at skulle skrive alt ned så kan jeg bare sige det til kameraet. Måske kommer der en allerede i aften.

Ciao :)

Ingen kommentarer: